L’acte s’ha celebrat aquest migdia al Palau de la Diputació.
Sumar esforços i estratègies per traslladar al turista la diversitat i riquesa de la Costa Daurada i propiciar que la visiti. Aquest és l’objectiu essencial del Conveni Córner, que enguany arriba a la seva 20a edició, per a la participació conjunta i coordinada al programa de fires i a les campanyes de publicitat del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
En aquesta ocasió, l’han signat 32 ens públics locals, entre ells l’Ajuntament de Roda de Berà, i associacions empresarials i ens privats. S’hi ha incorporat novament l’Ajuntament de Salou i s’hi han afegit l’Ajuntament de Valls i la Mancomunitat pel Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT Terres de Mestral).
El conveni permetrà que els participants tinguin presència en cinc fires nacionals, estatals i internacionals: ITB (Berlin-Alemanya), WTM (Londres-Regne Unit), FITUR (Madrid), B-Travel (Barcelona) i Navartur (Pamplona), i en una campanya de comunicació conjunta, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona.
La inversió global i conjunta que contempla el conveni Córner 2024 en fires, promocions, comunicació i màrqueting serà de més de 400.000 €. El Patronat de Turisme de la Diputació assumeix gairebé el 70% de la inversió i destinarà 142.000 euros a les fires i promocions i 140.000 euros a comunicació i màrqueting.
Els cinc municipis de la marca La Costa del Baix Gaià, Roda de Berà, Tarragona, Torredembarra, Creixell i Altafulla han decidit tornar a adherir-se ja que el Córner és des de l’any passat més flexible i s’adapta a les necessitats dels participants.
D’aquesta forma, els cinc participaran de la mà de la Diputació a la Fira Navartur amb un espai singularitzat i un taulell independent i una imatge gràfica també diferenciada. Fora del paraigua de la Diputació, La Costa del Baix Gaià es promocionarà en altres fires com ara Aratur, al maig, a Saragossa.
L’acte ha comptat amb la participació de l’alcalde Pere Virgili.
Els participants
-Ens locals: Ajuntament d’Altafulla, Ajuntament de Calafell, Patronat Municipal de Turisme de Cambrils, Ajuntament de Creixell, Ajuntament de Cunit, Ajuntament de Mont-roig del Camp, Agència de Promoció de ciutat de Reus, Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, Ajuntament de Torredembarra, Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Ajuntament de Valls, Ajuntament del Vendrell, Patronat Municipal de Turisme de Vila-seca, Ajuntament de la Selva del Camp, Ajuntament de Roda de Berà, Patronat Municipal de Turisme de Salou, Consell Comarcal del Baix Camp, Consell Comarcal de l’Alt Camp, Consell Comarcal de la Conca de Barbera i Consell Comarcal del Priorat.
-Associacions empresarials: Mancomunitat pel Desenvolupament Integral de Territori (MIDIT Terres de Mestral), Associació Hotelera de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la província de Tarragona (AEHT), Associació Hotelera de la Província de Tarragona, Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), Associació Priorat Enoturisme, Nàutic Parc, Cambra de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Reus, Port Aventura Entertainment SAU, Aquopolis Costa Daurada Leisure Parks S.A.
Fotografia de grup dels representants dels 32 ens participants.
Representants dels municipis de La Costa del Baix Gaià.
D'esquera a dreta: Pere Virgili, alcalde de Roda de Berà; Montserrat Adan, regidora de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona; Jordi Llopart, regidor de Turisme de l’Ajuntament de Creixell; Jovita Baltasar, regidora de Turisme de l’Ajuntament de Torredembarra; Eduard Rovira, alcalde de Torredembarra; i Tomàs Serra, regidor de Turisme de l’Ajuntament d’Altafulla.