La Borsa de Treball Municipal es va crear amb la voluntat de facilitar el contacte entre les persones que busquen feina i l’empresari amb necessitats de personal.

És un servei municipal totalment gratuït que pretén facilitar la incorporació i/o reincorporació al món laboral dels usuaris i posar a la seva disposició les eines necessàries per facilitar-los la recerca activa de feina.

Primerament es recullen les dades personals i laborals del demandant de feina mitjançant la inscripció al servei que es fan els dimarts i dijous de 9 a 14 hores.

Mitjançant una entrevista personal es fa una valoració del currículum i dels interessos professionals dels interessats que accedeixen al servei, per identificar aquelles persones que realment poden iniciar un procés de recerca activa de feina.

Els usuaris reben informació general sobre el servei, que ofereix l’ús dels recursos i les eines disponibles (ordinadors per a la confecció de currículums, cartes de presentació, inscripcions a ofertes de treball de portals d’Internet, directori d’empreses de treball temporal, etc.).

A més a més, es facilita orientació i assessorament professional per a l’elaboració d’itineraris i estratègies que facilitin les sortides ocupacionals.

D’altra banda, les empreses que tenen manca de personal es posen en contacte amb el servei i es defineix el perfil de l’oferta. La Borsa de Treball Municipal fa difusió de l’oferta de treball a través de la feinateca, de la web municipal i de la ràdio local. Fem una cerca dels candidats més adients i enviem els seus currículums a l’empresa.

Per tal de poder donar un servei de qualitat, cal demanar cita prèvia personalment, per telèfon o correu electrònic.

 
 

Activa’t, Borsa de Treball Municipal de Roda de Berà

Treballem per oferir una oportunitat a qualsevol ciutadà o ciutadana per encaminar el seu futur professional, trobar feina, millorar la seva formació i adquirir experiència laboral.

La Borsa de Treball està orientada a totes les persones que busquen feina, ja siguin persones en atur com persones treballadores que busquen millorar la seva situació laboral.

La nostra finalitat és oferir informació laboral i recursos per facilitar la recerca activa de feina.

 
 

Què hi podem trobar?

Ofertes de treball pròpies i d’altres entitats. També fem difusió de les ofertes de portals d’Internet, premsa comarcal i provincial, accés a internet i llistat d’adreces d’interès laboral. Models de currículums i cartes de presentació, informació sobre les entrevistes de selecció, etc. Oferta formativa laboral, ocupacional i continuada.

 
 

Serveis

A les persones demandants d’ocupació:

  • Informació i assessorament en l’àmbit del mercat de treball.
  • Orientació per realitzar currículums i cartes de presentació.
  • Orientació laboral personalitzada.
  • Selecció d’ofertes de treball adequades al perfil professional.
  • Espais de recerca de feina (feinateca).
  • Orientació en formació.
  • Gestió de les seves candidatures a través de portals laborals d’internet.

A les empreses que ofereixen llocs de treball:

  • Difusió de les seves ofertes de treball.
  • Selecció dels millors perfils professionals.
  • Seguiments post inserció, si s’escau.
  • Anàlisi de llocs de treball.
 
 

Horari i contacte

Consulta d’ofertes: de dimarts a divendres de 9:00 a 14:00h.

Noves inscripcions: dilluns a divendres de 9:30 a 14:00h.

Atenció individualitzada: dimarts de 10:00 a 13:00h

C. Joan Carles I, 54
Tel. 977 657 783
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
 

Comparteix:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta