El passat dissabte Roda de Berà va encetar la 10a edició de l’Estiu a la Pedrera, un cicle d’espectacles que s’ha convertit en una de les propostes culturals més esperades de l’estiu al municipi.

L’edició d’enguany, com ha passat en anteriors edicions, va començar amb un emotiu concert de la Coral Verge de Berà, que va omplir de música i emoció la Pedrera de l’Elies.

Amb més de 35 anys d’història, la Coral és una de les entitats culturals més estimades i veteranes de Roda de Berà. Sota la direcció de Jordi Solé, la formació va oferir un concert que va poder gaudir el nombrós públic que va omplir aquest espai emblemàtic a l’aire lliure.

Fins al 30 d'agost, els dissabtes a les 10 de la nit la Pedrera de l'Elies acollirà 7 concerts més i la projecció d'una pel·licula. Les sessions clouen amb el tast de vi o cava, una combinació que ja s’ha convertit en tot un clàssic de les nits d’estiu rodenc.

Consulta la programació completa aquí.

Comparteix:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta