La Fundació Humana, per qüestions organitzatives, ha deixat de prestar el servei de recollida de roba usada al municipi, retirant els contenidors de la via pública.

L’Ajuntament de Roda de Berà està treballant per formalitzar un nou acord amb una altra entitat gestora per restablir el servei el més aviat possible.

Fins que el servei torni a estar operatiu es recomana:

  • Prioritzar la reutilització abans de llençar la roba.
  • Valorar alternatives com reparar-la per allargar la seva vida útil si té petits desperfectes, donar la roba en bon estat a persones que la puguin aprofitar, reutilitzar-la com a draps de neteja o per a usos domèstics, transformar-la en altres objectes útils (bosses reutilitzables, coixins, manualitats, etc).
  • Si la roba es troba en mal estat i no és reutilitzable, dipositar-la al contenidor de la fracció resta (rebuig).

La col·laboració ciutadana és clau per reduir residus i fomentar un consum responsable. Gràcies per la vostra comprensió i compromís amb el medi ambient.

Comparteix:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta