Nou actuacions i projeccions conformen la programació d’enguany, que combinarà artistes consolidats, talent emergent i propostes per a tots els públics a la Pedrera de l’Elies.

Roda de Berà tornarà a convertir la Pedrera de l’Elies en un gran escenari a l’aire lliure amb la celebració de l’11a edició de l’Estiu a la Pedrera, una proposta cultural plenament consolidada dins el calendari estival rodenc.

Entre el 27 de juny i el 29 d’agost, aquest espai emblemàtic acollirà nou cites culturals que inclouran concerts, espectacles musicals i una projecció cinematogràfica, amb una programació variada pensada per arribar a públics de totes les edats i gustos.

Des de la seva creació, l’Estiu a la Pedrera s’ha convertit en una de les propostes culturals més estimades de Roda de Berà. L’entorn natural i patrimonial de la Pedrera de l’Elies, sumat a una programació de qualitat, ha contribuït a consolidar aquest cicle cultural com una de les cites imprescindibles de l’estiu.

La programació arrencarà el 27 de juny amb l’actuació de la Coral Verge de Berà, una de les entitats culturals amb més trajectòria del municipi, que tornarà a obrir el cicle amb un repertori especialment preparat per a l’ocasió.

El mes de juliol oferirà una gran diversitat d’estils musicals. El dia 4 serà el torn de Siscu Carbonell, qui presentarà un recorregut per la història de la rumba catalana. L’11 hi actuarà Beth, una de les veus més reconegudes del panorama musical català, mentre que el 18 de juliol arribarà Brincosis, grup homenatge als mítics Brincos. Tancarà el mes, el 25 de juliol, la proposta conjunta de La Llobregat i el quartet vocal Els Mèlt, una fusió innovadora entre la música de cobla i les harmonies vocals.

La programació continuarà a l’agost amb el retorn de Northern Cellos, quartet de violoncels elèctrics que va captivar el públic en la seva anterior visita a Roda de Berà. En aquesta ocasió ho faran amb un repertori de grans hits d’estils variats des del pop al rock, passant pel metal i el dance.

El 8 d’agost serà el torn de La Coixinera, referent del folk català contemporani, i el 15 d’agost pujaran a l’escenari Edu Ferrer i Joan Chamorro Trio amb l’espectacle “Un viatge recordant a Frank Sinatra”, una proposta que retrà homenatge a una de les grans figures de la música del segle XX.

Com és habitual, el cicle també reservarà un espai per al cinema en català de la mà del FIC-CAT. Serà el 29 d’agost amb la projecció de la pel·lícula “Balandrau”, dirigida per Fernando Trullols.

Tots els espectacles començaran a les deu de la nit i, en finalitzar cada actuació, el públic podrà gaudir d’un tast de vi o cava gentilesa dels cellers col·laboradors: Avgvstvs Forvm, Jané Ventura i Vins Padró.

Comparteix:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta