Actualment el consultori mèdic està atenent només les visites que són molt urgents i necessàries, en horari de dilluns a divendres, de 9 a 13 hores. Abans d’anar-hi, en tot cas, s’ha de trucar al 977 65 75 14.
Per a necessitats d’atenció fora d’aquest horari cal adreçar-se al CAP de Torredembarra o trucar al 977 64 38 09.
Totes les visites, analítiques i proves s’han anul·lat i es reprogramaran quan passi aquesta situació excepcional.
Les persones que tenen un pla de medicació caducat no han d’anar al consultori a renovar-lo, es pot fer per telèfon trucant al 977 65 75 14, i a la farmàcia es dispensarà la medicació, presentant la targeta sanitària.
Els parts de baixa no cal anar a buscar-los i tot es farà per via telefònica i per email.
La Meva Salut
A través de La Meva Salut es poden fer molts tràmits i s’ha reforçat l’atenció no presencial.
S'ha habilitat el número de telèfon 900 053 723 i un enllaç per donar-se d'alta a l'espai digital de salut personal, que permet fer tràmits des de casa com:
- Fer eConsulta amb el teu metge
- Descarregar-te el Pla de medicació
- Consultar i descarregar-te resultats i diagnòstics
- Gestionar la teva agenda
📞 900 053 723 (dll-dv de 8 a 20h)