Notícies

L’Ajuntament de Roda de Berà, i el Consell Comarcal del Tarragonès, en col·laboració amb el departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, en el marc de la Diada de Sant Jordi, van celebrar el passat dimarts al matí una lectura de poemes, historietes i endevinalles a les residències i al centre de dia de Roda de Berà.  

L’activitat, batejada com “La veu em frisa”, i que es ve celebrant des de fa vuit anys amb gran èxit, vol apropar la festa de Sant Jordi i la cultura als llocs on hi ha persones que tenen dificultats per poder celebrar aquesta especial diada de les lletres al carrer.

D’aquesta forma, l’alcalde Pere Virgili, acompanyat per l’alcalde de Salomó, Antoni Virgili; per les regidores Teresa Ferré i Cèlia Treserres, i per voluntaris, Josep M. Nogués, Lourdes Auquer, Octavi Formatger, Montse Quesada i Montse Moraga, van visitar les residències Barà Bahia, primer, Mirador de Berà, seguidament, per acabar al centre de dia Marinada, on els van rebre amb molta il·lusió.

 La veu em frisa 2018
 La veu em frisa 2018
 La veu em frisa 2018
 La veu em frisa 2018
 La veu em frisa 2018
 La veu em frisa 2018

Comparteix el contingut:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta

C Joan Carles I, 15
-
43883 Roda de Berà

Tel: 977 65 70 09
-
Fax: 977 80 90 71

oac@rodadebera.cat

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant, considerem que s'accepta la nostra política de cookies.