Permetrà a vint-i-quatre municipis i ens turístics publics i privats de la Costa Daurada promocionar-se conjuntament.

Es va signar ahir al migdia a la seu de la Diputació de Tarragona.

Un total de vint-i-quatre ens turístics públics i privats de la Costa Daurada, la majoria patronats de turisme municipals com el de Roda de Berà, promocionaran els seus atractius de manera conjunta i coordinada en fires nacionals, estatals i internacionals que se celebrin al llarg d’aquest any. Així ho estableix l’acord anual signat ahir al migdia a la Diputació de Tarragona, institució que juntament amb l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat promou aquesta participació en esdeveniments turístics. Les accions a desenvolupar en el conveni Corner compten amb un pressupost conjunt, compartit de manera proporcional entre tots els participants.

En concret, el Corner preveu l’assistència a FITUR (Madrid), NAVARTUR (Pamplona), B-TRAVEL (Barcelona), IGTM (Mallorca), UNIBIKE (Madrid), ITB (Berlín), VAKANTIEBEURS (Utrech), WTM (Londres) i MITT (Moscou). D’altra banda, també preveu desenvolupar, de manera convencional i online, una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de la Costa Daurada que plasmi els recursos i productes turístics més destacats del territori i els atractius turístics dels municipis que s’hi adhereixen a l’acció.

Enguany han signat el conveni Corner els ajuntaments de Roda de Berà –amb l’assistència de l’alcalde Pere Virgili, i de la regidora de Turisme, Isabel Mondéjar-; d’Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Mont-Roig del Camp, Reus, Salou, Tarragona, Torredembarra, Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, el Vendrell i Vila-seca; els consells comarcals del Baix Camp, del Priorat i de la Conca de Barberà; l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-la Pinera, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, l’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada, l’Associació Priorat Enoturisme, l’Associació Costa Daurada Destinació de Golf i Pitch & Putt, l’Estació Nàutica Costa Daurada, Aquopolis Costa Daurada i PortAventura.

La signatura de l’acord es va materialitzar en un acte al palau de la Diputació i va anar a càrrec del president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, i de representants dels vint-i-quatre ens participants. Carnicer va destacar la importància d’aquesta aporta unitària per a la promoció del territori i la gestió eficient dels recursos. El president del Patronat va ressaltar, igualment, el caire d’aquesta institució com a espai de trobada i de reflexió per al món del turisme.

Comparteix:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta