El conveni contempla la presència a fires nacionals, estatals i internacionals, a més de diverses accions de comunicació conjuntes, amb un pressupost global de 345.481,12 euros.

Per setzè any consecutiu diversos organismes, tant de l’àmbit públic com privat de la Costa Daurada van signar el passat divendres el conveni Corner, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. L’acord preveu l’assistència coordinada de tots aquests ens a diversos certàmens firals i accions de comunicació conjuntes entre els signants, que aquest any són 25.

El pressupost global de les accions que s’inclouen en l’acord és de 345.481,12 euros (un  20,38% més que l’anterior), compartit de manera proporcional entre els socis signants. Es preveu l’assistència a fires internacionals (ITB -Berlín-, Vakantiebeurs -Utrecht-, WTM -Londres- i MITT -Moscou-) i fires i promocions estatals i nacionals (FITUR -Madrid-, Navartur -Pamplona-, B-TRAVEL -Barcelona-, acció promocional amb Logitravel -Madrid-).

A més de la presència a fires i promocions, l’acord Corner també inclou accions de comunicació conjuntes: una campanya de publicitat tant online com offline a la ciutat francesa de Bordeus i la seva àrea metropolitana, una campanya online i offline al mercat andorrà, una acció de comunicació en una revista especialitzada en el sector turístic del mercat català i una campanya de publicitat en un portal online de prescripció i reserves de viatges espanyol.

El President del Patronat de Turisme de la Diputació, Martí Carnicer, va signar el divendres el conveni al Palau de la Diputació. El van acompanyar representants dels altres organismes signants, que aquest any són: els ajuntaments d’Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Cunit, Mont-roig del Camp, Reus, Roda de Berà, Salou, Tarragona, Torredembarra, Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, el Vendrell i Vila-seca; els consells comarcals de la Conca de Barberà i del Priorat; l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, l’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada, l’Associació Costa Daurada Destinació de Golf i Pitch & Putt, l’Estació Nàutica Costa Daurada, Aquopolis Costa Daurada, PortAventura World, i Priorat Enoturisme.

En representació de l’ajuntament de Roda de Berà van ser-hi presents l’alcalde Pere Virgili i la regidora de Turisme, Isabel Mondéjar.

Fitur a Madrid, propera cita de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre

Del 23 al 27 de gener Madrid acull la Fira Internacional de Turisme, FITUR, amb una destacada presència de les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre. Un total de 30 ens públics i privats del territori hi prendran part, entre patronats municipals de turisme, associacions i empreses del sector turístic, sota el paraigua del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i amb espai propi dins l’estand de l’Agència Catalana de Turisme.

Durant aquests dies, les institucions i agents turístics treballaran en la planificació, difusió i comercialització de les destinacions per aquest nou exercici. El Patronat de Turisme de la Diputació té previst mantenir una cinquantena de reunions amb touroperadors, agències de viatge on-line i off-line, i companyies aèries.

FITUR 2019 prepara una de les seves edicions més completes i participatives amb la previsió de millorar els resultats assolits el 2018, amb presència de 251.000 persones durant els dies d’obertura a tot el públic i la realització de més de 6.800 trobades de negoci. el conveni que contempla la presència a fires nacionals, estatals i internacionals, a més de diverses accions de comunicació conjuntes, amb un pressupost global de 345.481,12 euros. 

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta