La presidenta Noemí Llauradó i la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, s'han reunit amb una àmplia representació del sector a la demarcació per refermar-los el suport de la institució i avançar-los la nova campanya promocional.

La Diputació de Tarragona treballa des de fa setmanes per tal de mitigar les previsibles conseqüències negatives de la pandèmia de Covid-19 en el sector turístic de la demarcació. La presidenta de la institució, Noemí Llauradó, i la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, han transmès avui un missatge de confiança a una àmplia representació del sector turístic públic i privat de la Costa Daurada i de les Terres de l'Ebre, amb els quals s'han reunit telemàticament en dues trobades diferenciades, al matí i a la tarda.

Durant la trobada, i acompanyades per la directora del Patronat, Marta Farrero, i per la resta de l'equip tècnic d'aquest organisme, els han avançat iniciatives encaminades a la captació dels mercats de proximitat, com la nova campanya turística que es posarà en marxa la setmana vinent, adreçada al mercat català i espanyol. Aquesta campanya promocional, que es difondrà en diferents formats, subratlla el posicionament de la Costa Daurada i de les Terres de l'Ebre com a destinacions familiars acollidores i segures per passar-hi les vacances.

Les dues reunions d'avui venen precedides pels altres contactes que la Diputació de Tarragona ha mantingut amb diferents àmbits del turisme de la demarcació des de l'inici de l'estat d'alarma, en els quals s'han pogut recollir les inquietuds del sector davant aquesta crisi excepcional. "Atesa l'actual incertesa que ens atemoreix, cal que siguem valents, resilients i creatius, adaptant-nos a aquest moment amb tota la nostra força i totes les nostres fortaleses, les que hem treballat junts durant tots aquests anys", ha assenyalat Noemí Llauradó al centenar d'assistents a les reunions. En la mateixa línia, Meritxell Roigé ha destacat que "hem redissenyat la nostra estratègia de comunicació i promoció per posar-la al servei de la nova situació arran de la pandèmia i de les seves conseqüències en el sector turístic. Ho fem amb una estratègia coordinada amb l'Agència Catalana de Turisme i d'acord dels agents públics i privats del sector ".

Les trobades telemàtiques d'aquest dijous en l'àmbit de la Costa Daurada i de les Terres de l'Ebre ha aplegat a alcaldes i alcaldesses, regidors i regidores de Turisme, personal tècnic municipal i representants de consells comarcals i d'altres institucions públiques, així com responsables d'associacions, cambres de comerç i empreses privades. En les dues reunions, els participants han fet ús de la paraula per expressar les seves impressions davant l'actual temporada, així com per les propostes que arriben des del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

Comparteix:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta