A partir del proper dilluns l’atenció presencial a l’Ajuntament serà sense cita prèvia. Només serà necessari concertar-la per aquells tràmits corresponents a les altes en el padró municipal d’habitants, que es faran dimarts i dijous, de 10 a 13h, en un despatx habilitat al costat de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.
Tot i això es demana que la ciutadania continuï prioritzant els tràmits telemàtics i l’atenció telefònica.
L’atenció presencial es continuarà fent seguint totes les mesures de seguretat i d’higiene, i es demana que aquelles persones que acudeixin a la Casa de la Vila també les respectin.
- Ús obligatori de la mascareta.
- Neteja de mans amb hidrogel, que estarà a disposició dels ciutadans a la zona d’accés.
- Absència de simptomatologia activa, no estar en quarantena o haver-ho estat en els últims 14 dies, o haver donat negatiu en una prova PCR.
- Es prohibeix l’accés a tota persona que tingui una temperatura corporal superior a 37,3º.
Cada treballador/a adscrit a l’OAC només s’atendrà una única persona alhora.
Es recorda:
Telèfon 977 657 009
Seu Electrònica https://rodadebera.eadministracio.cat/info.0
Bústia Ciutadana http://web.rodadebera.cat/bustia
Atenció presencial: sense cita prèvia. Només caldrà per altes en el padró.