És un servei gratuït d’atenció directa que orienta i assessora la ciutadania sobre qualsevol assumpte de consum.

Compta amb la col·laboració de l’Agència Catalana del Consum de la Generalitat de Catalunya.

El proper 31 de gener l’Oficina d’Informació al Consumidor tornarà a obrir les seves portes a Roda de Berà. Amb l’esclat de la pandèmia es va deixar d’oferir aquest servei de forma presencial i es va continuar atenent de forma telefònica des de l’oficina de Tarragona. Amb la tornada a la normalitat postpandèmia, la regidora de Comerç, Rosana Dorantes, però, volia tornar a reactivar l’oficina municipal i gràcies a la col·laboració de l’Agència Catalana del Consum s’ha pogut assolir.

Aquest servei d’atenció directa i gratuïta s’oferirà l’últim dimarts de cada mes en horari de 10 a 14h, a l’Hotel d’Entitats. Caldrà concertar cita prèvia, trucant al 977 25 17 17. S’hi poden adreçar totes aquelles persones que necessitin assessorament o orientació que tingui qualsevol qüestió o problema que com a consumidors els pugui afectar. A banda d’ajudar la ciutadania, el servei també actua com a mediador entre les parts per aconseguir la resolució de les reclamacions intentant que s’arribi a un acord amistós. Si no fos així, també poden tramitar les denúncies necessàries davant els organismes competents.

Alguns exemples són, conèixer les garanties de determinats productes o serveis; com cal reclamar si hem donat de baixa un servei de telefonia però ens continuen arribant les factures; conèixer els terminis per comunicar un sinistre a la companyia asseguradora; entre moltes altres qüestions.

Descarrega aquí el tríptic informatiu

Comparteix:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta