Les ofertes es poden presentar fins al 17 de juny.

Ahir es va publicar al Perfil del Contractant de l’Ajuntament l’anunci per a la contractació del servei de professorat per a l’Escola d’Adults Municipal Mediterrani.

La regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament continua amb el seu compromís de formació de les persones adultes, és per això que el servei de professorat és necessari per donar resposta a les demandes de formació a través de l’Escola d’Adults.

Els serveis que ha d’oferir el professorat són, classes de castellà per a estrangers, amb diferents nivells d’acord amb l’alumnat; classes de català d’acollida per a persones adultes, nouvingudes en la seva majoria; i classes d’anglès inicial.

El procediment és obert, simplificat abreujat i les empreses poden presentar les seves ofertes fins al 17 de juny.

Tota la informació és disponible al Perfil del Contractant:

Comparteix:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta