Un any més han formalitzat, mitjançant un conveni anual, la coorganització del Festival Internacional de Cinema en Català.
L’objectiu és dinamitzar el comerç local i la restauració, dins de la campanya REactiva’t.
Ha presentat el logotip de la marca format per la frase “RdB, t’estimo!” i l’eslògan de la nova campanya turística “Et vull tornar a veure”.
Aquest segell de la Cambra de Comerç de Tarragona acredita que el comerç que el llueix ha elaborat un protocol i una guia de bones pràctiques per fer front a la Covid-19.
No quedarà reservada cap franja horària a cap col·lectiu encara que s'hauran d'extremar les mesures de seguretat i higiene amb els grups considerats vulnerables al COVID-19.
Dins del Pla de reactivació econòmica de Roda de Berà, dotat amb un pressupost total de 523.000 euros, l’Ajuntament portarà a terme accions concretes per donar un impuls al comerç local.
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i el FIC-CAT han firmat un acord de col·laboració bianual per a la difusió de les activitats d’aquest certamen cinematogràfic i que compta amb TV3 i Catalunya Ràdio com a mitjans oficials.
La pandèmia del coronavirus ha requerit adaptar el servei per tal de minimitzar els riscos i garantir la seguretat de tots els infants i joves.
El Consistori les lliurarà als majors de 60 anys i als comerciants a través de l’OAC i del Punt de Distribució d’Aliments.
Fou una de les dones pioneres a Catalunya, com a empresària i defensora dels drets de les dones.