L’Arxiu municipal de Roda de Berà (AMRB) és el servei encarregat d’organitzar la gestió i el tractament de la documentació de l’ajuntament de Roda de Berà, així com de custodiar, conservar i difondre aquesta documentació.

Funcions

Rebre, custodiar, conservar i servir la documentació.

  • Control de les transferències documentals des dels departaments municipals.
  • Control del préstec documental als diversos departaments municipals.
  • Aplicació de les Taules d’Avaluació i Accés Documentals (TAAD).
  • Elaboració i actualització del Registre de Destrucció de Documents.
  • Elaboració i actualització dels instruments de descripció necessaris per accedir als documents (guies, inventaris, catàlegs).
  • Captació de fons privats d’interès històric.

Implantar el sistema de gestió documental municipal.

  • Elaboració i actualització del Quadre de Classificació de la documentació municipal.
  • Elaboració i actualització del Calendari de Conservació i Eliminació de la documentació municipal.

Garantir l’accés dels ciutadans a la documentació.

  • Atendre les consultes dels investigadors i la ciutadania en general.

Difondre el patrimoni documental custodiat per l’Ajuntament.

  • Exposicions, xerrades, publicacions...

Instal·lacions

L’Arxiu municipal de Roda de Berà es troba en un antic pavelló escolar situat darrera la Casa de la vila, entre el Punt de Distribució d’Aliments i l’Escola d’adults municipal. L’edifici compta amb dos dipòsits documentals, una sala de treball arxivístic i una sala de consulta pels usuaris.

Situació i horari

C. Joan Carles I, 15
Tel. 977 657 009 (extensió 135)
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

L'horari d'atenció és de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h.

Comparteix:

Roda de Berà Ràdio

Biblioteca Municipal Joan Martorell Coca

Museu de la Ràdio Luis del Olmo

Punt d'Informació Juvenil

TOP20 - Reconeixement Administració Oberta